Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Λιλά σκουλαρίκια και βραχιόλι

Καλή εβδομάδα!!!

Πως σας φαίνεται το καινούργιο μου σετάκι με χειροποίητες χάντρες σε λιλά αποχρώσεις; Ο άντρας μου είπε ότι είναι σκουλαρίκια με κοχυλάκια, αλλά η κορούλα μου είπε - "ντιν-νταν" (μετάφραση - είναι καμπανούλα!)
Αν θέλετε να πάρετε το σετάκι πατήστε εδώ - My shop.

Και κάτι ακόμα!
Τη Καθαρή Δευτέρα κάναμε μεγάλη προσπάθεια να πετάξουμε χαρταετό, αλλά μάταια - είχε άπνοια!!! Εδώ και δυο σαββατοκύριακα προσπαθούμε να καταφέρουμε να τον πετάξουμε. Και... προχτές πετούσε!!! 3 ολόκληρα λεπτά!!! χαχαχα...Παρακάτω είναι το ντοκουμέντο της προσπάθειας μας.



8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφος συνδυασμό λιλά με λευκό , δίκια έχει το παιδί ντιν-νταν είναι. Κοχυλάκι είναι στο βραχιόλι.
    Αυτά που κάνω και εγώ είναι σε σκούρο μωβ πολυμερικό πηλό με λευκό.
    Οταν ... τελειώσω θα σας τα δείξω
    Φιλιά καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουκλακι η μικρουλα υπεροχο το βραχιολακι, μου αρεσε πολυ το χρωματακι του!!!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή εβδομάδα..το λιλά είναι το αγαπημένο μου χρώμα..τα λάτρεψα..πανέμορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο λιλά χρώμα! Καλή εβδομάδα, Ελμιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλώς σε βρίσκω.Ομορφο το σπιτάκι σου.Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα και αυτα και τα προηγουμενα!!!!!


    καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!