Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Starz blog awards

     Μία γλυκιά μαμά από τη Ρόδο, η Σταματία, μου χάρισε ένα νέο βραβείο... Σταματία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
     Και μην ξεχνάτε να επισκεφτείτε το μπλογκ της - "Μαμά και όχι μόνο!"

Πρέπει να απαντήσω σε 6 ερωτήσεις:

1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
Ζω σε ένα τοοοοσο χαρούμενο κόσμο!!!  Πως αλλιώς θα μπορούσα να ονομάσω το blog μου; Μόνο - "Χαρούμενος κόσμος"!
Ελμίρα - είναι το κανονικό μου όνομα, εδώ είμαι Ελμιράκι - γιατί μέσα μου νιώθω πως είμαι ακόμα ένα μικρό ζωηρό και άτακτο κοριτσάκι!

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Θα ήθελα να είμαι θάλασσα - την έχω αδυναμία...

3. Αν σε σταματούσαν στον δρόμο από το  Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι; 
Η χαρά μου. (Ήρθε τώρα κοντά ο άντρας μου και λέει - "Λάθος γράφεις - το γνώρισμά σου είναι - η πείσμα σου. Δεν υπάρχει πιο πεισματάρικο πλάσμα στο κόσμο").

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Η οικογένειά μου!!!

5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την "ΖΩΉ";

6. Αγαπημένη λέξη:
Δεν είναι μόνο μία λέξη, συχνά λέω στον εαυτό μου - "Η ζωή είναι ωραία!"

Και τώρα ταμ... ταντάμ... χαρίζω το βραβείο μου στους 7 bloggers:
Χειροποίητα κοσμήματα - Hand made by Spyridoula
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
Annuk Creations
Sophie's paradise 
Χειροτεχνήματα
ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ
Creative Moments
  

Αυτά για σήμερα!
Φιλάκια!

13 σχόλια:

  1. ...Γεια σου Ελμιρακι..με γεια το βραβειο σου..και αλλα τοσα κοριτσι..πολυ ομορφες οι απαντησεις..υπεροχη φωτο..για τη ζωη..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου , Ελμιράκι !!!! Σ ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις
    να μου χαρίσεις βραβείο !!! Ωραίες οι απαντήσεις σου !!!!!!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο, κούκλα μου!!!
    Πάντα τέτοια!!!
    Όμορφες οι απαντήσεις σου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Ελμιράκι που μου προσφέρεις βραβείο το εκτιμώ ιδιαίτερα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαρείς το βραβείο σου..ωραίες οι απαντήσεις σου...ευχαριστώ για τη σκέψη να το προσφέρεις και στο σπιτάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που σε ενοχλώ. Έκανα ανάρτηση το βραβείο Starz Blog Awards που μου πρόσφερες. Μπορείς να δείς τις απαντήσεις μου εδώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/10/sos-blogo.html

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια κι απο'μενα ελμιρα μου!σ'ευχαριστω που με συμπεριελαβες στα μπλογκς που χαριζεις κι εσυ το βραβειο!στην επομενη αναρτηση μου θα ακολουθησω τους ορους που το συνοδευουν!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια!!! Σε ευχαριστώ πολύ που μου το προσφέρεις και εμένα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!