Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Κοσμήματα με τους Minions!

Καλημέρα!

Ξέρετε πως υπάρχει μία νέα τρέλα που έπιασε τους φίλους μου, τους γνωστούς, τους μικρούς και μεγάλους;
Είναι αυτή η τρέλα με τους Minions - τα πλασματάκια από το κινούμενο σχέδιο - "Εγώ ο απαισιότατος..."


 Έφτιαξα αμέτρητα σκουλαρίκια, κολιέ και βραχιόλια με αυτά τα κιτρινιάρικα ανθρωπάκια. Ο αντρούλης με φωνάζει - Εργοστάσιο Minion... Τελευταία τα βλέπω και στα όνειρά μου!

 Δεν έχουν πλάκα;
Αν κάποιος θέλει να κάνει Χριστουγεννιάτικο δώρο στους φίλους, προλαβαίνει να κάνει παραγγελία στο e-mail μου: elmiroushka@mail.ru ή στο τηλ. 6986819479

Ένα παράδειγμα από τα σκουλαρίκια είναι στο My shop.

Πήρα και κάποια βραβεία, αλλά για αυτά αργότερα...(πάω να φτιάξω και άλλα κιτρινάκια...)
Φιλάκια...

6 σχόλια:

  1. χαριτωμένοι και χαριτωμένες οι .... απαισιότατοι / ες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχα!!! Τέλεια είναι!!!
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα κιτρινακια σου ειναι τρελα!!!!μα και τι δεν ειναι;συνεχισε και καν'τα απειρα!!!φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια είναι Ελμίρα μου! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Koritsia, sas euxaristw para poly gia ta wraia sas sxolia! Na eistai panta kala!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά όμως τα έχεις πετύχει!!!!!!!!!!!Μπράβο σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!