Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Δερμάτινο κολιέ και δαχτυλίδια

 Καλημέρα! 
Εδώ και καιρό έχω αγοράσει ένα κομμάτι μαύρο δέρμα. Το ξέχασα εντελώς και το ξαναβρήκα τις προάλλες στο κουτί με τα υφάσματα και... ήρθε η έμπνευση για τρελοδημιουργήματα!!!


 Το κολιέ και το δαχτυλίδι από την πρώτη φωτογραφία θα τα βρείτε στο My shop.


Το επόμενο κολιέ και δαχτυλίδι είναι για την χαρούμενη και χορευταρού Δήμητρα!!!




Και άλλο ένα δαχτυλίδι αφιερωμένο εξαιρετικά για την ταλαντούχα δασκάλα χορού - την Γεωργία!!!

Ελπίζω τους άρεσαν τα δερμάτινα κοσμήματα μου.

Αχ, έχω πάρει και κάτι βραβεία... Κορίτσια, μόλις οργανώσω λιγάκι το χρόνο μου θα κάνω μία ανάρτηση.
Φιλάκια!

4 σχόλια:

  1. Τέλεια είναι! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα δερμάτινα κοσμήματά σου!!!!!!!!!!!!!Καλό βράδυ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα δαχτυλίδια σου μου άρεσαν γιατί είναι ασυνήθιστα.
    Ένα βραβείο σε περιμένει στο μπλογκ μου! http://thebluecatart.blogspot.gr/2013/12/award-from-katerina-and-christmas.html
    Πέρνα να το παραλάβεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!