Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Γύρισααααααα!!! Και τα νέα μου...

Καλημέρα, καλημέρα!
Πω πω πω... πάνω από 4 μήνες δεν έχω γράψει στο χαρούμενο μου μπλογκάκι!
Μου λείψετε πολύ!!!
Ήμουν τοοοοσο πολύ απασχολημένη, που δεν προλάβαινα να γράψω ούτε λέξη (δικαιολογίες...).
Αν δεν πιστεύετε θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες, από την δουλειά που κάνουμε στο παιδότοπο "Ζουζούνια".
Κάθε μέρα είναι δημιουργική! Κάθε Παρασκευή κάνουμε κουκλοθέατρο, χορό, θεατρικό παιχνίδι...
Η κοκκινοσκουφίτσα...
 Ο λαγός και η χελώνα...
 Πέππα το γουρουνάκι...


 Είχαμε και τον ψεύτικο Αϊ Βασίλη...
 Η αλεπού και το κοράκι...

 Η Σταχτοπούτα...
 Η νεράιδα και ο καλικάντζαρος...


 Πάρτη "Πάμε Χαβάη"...
 Και αγαπημένη μου ζωγραφική!
Για σήμερα νομίζω πως φτάνει. Σας έδωσα μία μικρή γεύση από την δημιουργική μου απασχόληση!!!
Φιλάκια σε όλους! Ελπίζω θα τα πούμε σύντομα!

5 σχόλια:

  1. Έλα, βρε κορίτσι! Σε χάσαμε!!!
    Καλοπερνάτε όμως, ε?
    Παρατηρώ με πόση προσοχή σας κοιτάνε τα πιτσιρίκια!! Απίθανο!
    Μπράβο, Ελμίρα μου!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαυμάσιες παραστάσεις!
    Ξέρω πόσο κόπο χρειάζεται να για κρατήσεις απασχολημένα τα μικρά "ζουζουνάκια".
    Να έχεις πάντα δημιουργική διάθεση και υγεία.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλέπω από τις φωτογραφίες σου ότι περνάτε τέλεια! Μπράβο! Να είσαι καλά και να περνάς πάντα όμορφα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για το σχόλιό σας!